26 septiembre, 2011

Convenio con el Plan Argentina ConectadaAgreement with the Plan Argentina Conectada (Connected Argentina)

El ministro de Ciencia, Tecnología e Innovación Productiva y presidente de la Fundación Sadosky, Dr. Lino Barañao; y su par de Planificación Federal, Inversión Pública y Servicios, Arq. Julio de Vido, firmaron un convenio marco de colaboración entre la Fundación Sadosky y la cartera de Planificación. El objetivo es articular acciones de cooperación científica y técnica entre la Fundación y el Plan Nacional de Telecomunicaciones “Argentina Conectada”.

Link al sitio Argentina Conectada.

Dr. Lino Baraño, Secretary of Science, Technology and Productive Innovation, and Chairman of the Sadosky Foundation, and Mr. Julio de Vido, architect, Secretary of Federal Planning, Public Investments and Services, have signed a master agreement for cooperation between the Sadosky Foundation and the Department of Federal Planning. Its objective is to articulate scientific and technical cooperation between the Foundation and “Connected Argentina”, the National Telecommunications Planning.

Link to Connected Argentina site.