21 septiembre, 2011

La Fundación Sadosky participa del nuevo instrumento RRHH – AC de La AgenciaThe Sadosky Foundation participates in the new instrument RRHH – AC of the Agency

Fudación Sadosky acordó con el Fondo Tecnológico Argentino (FONTAR) su participación en el Programa Recursos Altamente Calificados (RRHH-AC), recientemente implementado por la Agencia Nacional de Promoción Científica y Tecnológica, a la que pertenece el fondo. A partir de este acuerdo, las búsquedas de las empresas que estén referidas a doctores cuyo campo de acción sean las Tecnologías de la Información y Comunicación (computación, sistemas de software, telecomunicaciones) serán derivadas por el FONTAR a la Fundación Sadosky,  quien actuará como facilitador en la búsqueda de candidatos a presentar a las empresas. La Fundación se comprometió además a colaborar en la difusión del programa en todo el ámbito TIC.

Más información sobre el programa RRHH – AC de FONTAR

The Sadosky Foundation has just agreed with FONTAR their participation in the Highly Qualified Resources Program (RRHH-AC) recently organized by the National Scientific and Technological Promotion Agency, from which the Foundation is a member. On the basis of this agreement, FONTAR will derive to the Sadosky Foundation searches from companies looking for Doctors whose specialties are in the fields of Information and Communication Technologies, such as computer science, software systems, and telecommunications. Then, the Foundation will cooperate with the search for skilled candidates to be introduced to the interested companies. Besides, the Foundation has promised to cooperate with the diffusion of this program in the whole ICTs field.

For further information about FONTAR Program RRHH-AC.