Agenda

Invitación a la charla “Global Software Engineering Research in a Small Country”, a cargo del Dr. Kevin Ryan.Invitation to the talk titled “Global Software Engineering Research in a Small Country” to be offered by Dr. Kevin Ryan.

• Fecha: 12 de abril
  • Horario:
  • Lugar:
  • La Fundación Dr. Manuel Sadosky invita a la comunidad TIC a la charla “Global Software Engineering Research in a Small Country”, a cargo del Dr. Kevin Ryan, director fundador del Lero, el Instituto Irlandés de Investigación en Ingeniería de Software. La charla será en inglés y se realizará en el Auditorio de la CESSI, Marcelo T. de Alvear 636, 4to piso, CABA, el día jueves 12 de abril, de 13:00 a 14:30 h.

En esta charla el Dr. Ryan presentará el caso de éxito de la industria del software de Irlanda, que representa el 10% del producto bruto de ese país, da empleo a 24.000 personas y genera ingresos anuales por 16.900 millones de euros. También describirá los desafíos que enfrenta esta industria y las principales estrategias para enfrentarlos.

Rogamos confirmar asistencia por correo electrónico a la dirección gameigeiras@fundacionsadosky.org.ar.The Sadosky Foundation invites the ICT community to the talk titled “Global Software Engineering Research in a Small Country” to be offered by Dr. Kevin Ryan, Founding Director of Lero, Ireland’s Research Institute for Software Engineering. The talk will be in English and will be held at the CESSI Auditorium, in Marcelo T. de Alvear 636, 4th floor, Buenos Aires, on Thursday, April 12th, from 13:00 to 14:30.

In this talk Dr. Ryan will present the success story of Ireland’s software industry, which represents 10% of its GDP, employs 24.000 people and generates annual revenues for 16.9 billion euros. He will also discuss the challenges they are facing and the strategies to overcome them.

Please register to the event sending email to gameigeiras@fundacionsadosky.org.ar.