19 octubre, 2011

Simposio internacional: La bioinformática para el desarrollo de empresas de base tecnológicaInternational symposium: Biocomputing for the development of technology-based companies

El día martes 25 de octubre tendrá lugar en el auditorio de Grupo Insud el simposio internacional “La Bioinformática para el desarrollo de Empresas de Base Tecnológica”, organizado por el Ministerio de Ciencia, Tecnología e Innovación Productiva y la Fundación Sadosky. La apertura estará a cargo del ministro de Ciencia, Tecnología e Innovación Productiva y presidente de la Fundación, Dr. Lino Barañao; la secretaria de Planeamiento y Políticas en Ciencia, Tecnología en Innovación Productiva, Dra. Ruth Ladenheim; y el director ejecutivo de la Fundación, Santiago Ceria.

On October 25th 2011, an international symposium called “Biocomputing for the Development of Technology-Based Companies”, has taken place at the auditorium of Grupo Insud. The symposium was organized by the Argentine Department of Science, Technology, and Productive Innovation, and the Sadosky Foundation, jointly with the Argentine Secretary of Science, Technology and Productive Innovation, Dr. Lino Baraño; the Minister of Planning and Policies in Science, Technology and Productive Innovation, Dr. Ruth Ladenheim, and the managing director of the “Dr. Manuel Sadosky” foundation, Mr. Santiago Ceria.