18 agosto, 2011

Santiago Ceria, Director Ejecutivo de la Fundación Sadosky.Santiago Ceria, Executive Director of the Sadosky Foundation.

Santiago Ceria asumió sus funciones como Director Ejecutivo de la Fundación Sadosky.

Santiago fue designado por el Consejo de Administración y aporta más de 20 años de experiencia profesional en temas relacionados con el desarrollo de software.

Es Licenciado en Análisis Sistemas de la Facultad de Ingeniería de la Universidad de Buenos Aires y obtuvo un título de Master of Software Engineering de la Universidad Carnegie Mellon, en 1993. Es docente de grado en la Facultad de Ciencias Exactas de la UBA y de posgrado en la UCA. Actualmente Santiago está trabajando en la elaboración del Plan Estratégico de la Fundación.Mr. Santiago Ceria has started his activities as Executive Director of the Sadosky Foundation.

He has been appointed by the Board of Directors. He has 20 years of professional expertise in those aspects related to software development.

He is a MS in System Analysis, graduated at the School of Engineering (UBA); he is also a MS in Software Engineering from the Canegie Mellon University (1993). He is a professor at the School of Exact Sciences (UBA) in the graduate course, and a post graduate professor at the Universidad Católica Argentina (UCA). Currently, Mr. Ceria is working on the creation of the Strategic Planning for the Foundation.